Voor die momenten dat je kennis of advies nodig hebt
Er zijn momenten waarop jouw organisatie extra ondersteuning of specifieke kennis nodig heeft. Het All-in-One support abonnement van IJK biedt jou precies die flexibiliteit. Of het nu gaat om vragen over de salarisadministratie , financiële administratie of de inrichting en het beheer van jouw AFAS-omgeving, met ons abonnement beschik je altijd over de juiste expertise op het juiste moment.
Hulp wanneer jij het nodig hebt
Onze professionals staan klaar om je te ondersteunen bij complexe vraagstukken, procesoptimalisaties of tijdelijke capaciteitsproblemen. Zo krijg je snel de hulp die jij nodig hebt, zonder dat je vastzit aan langdurige en rigide contracten.
Specifieke kennis of ondersteuning nodig?
Loop je vast? Kun je een frisse blik gebruiken of heb je specifieke kennis nodig? Zoals ondersteuning bij het beheer of de inrichting van jouw AFAS omgeving? Of de berekening van een WW-uitkering? Heb je vragen op het gebied van salaris- of financiële administratie? Speciaal voor het beantwoorden van dit type vragen, ontwikkelden we het All-in-one support abonnement. Hiermee staan wij gegarandeerd voor jou klaar wanneer je ons nodig hebt.
Zo werkt het abonnement
- Je kiest zelf het aantal uren per maand
- Het urentegoed is eenmaal per kwartaal zelf eenvoudig aan te passen
- Het actuele urentegoed is inzichtelijk in AFAS InSite
- De uren blijven drie maanden geldig
- Gegarandeerde inzet van het aantal abonnementsuren. Jouw vraag wordt altijd beantwoord
- Een vast team van professionals beantwoord jouw vragen.
Snel schakelen en korte lijnen
Onze experts zijn beschikbaar voor advies, hands-on ondersteuning en procesinrichting. Via het klantportaal stel je op elk moment jouw salaris, financiële en AFAS gerelateerde vragen aan een vast team van experts, met kennis van jouw sector. Zo kun je snel schakelen en ben je altijd verzekerd van passende oplossingen. Met korte lijnen en een praktische aanpak helpen wij jouw organisatie verder .
Veelgestelde vragen
Minimaal twee uur per maand.
We beantwoorden alleen tweedelijns vragen, dus de kerngebruikers kunnen vragen stellen aan de medewerkers van IJK.
De uren die je niet gebruikt schuiven door naar de volgende maand en blijven drie maanden geldig.