Klanttevredenheidsonderzoek
Onlangs vond ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek plaats. We vroegen onze relaties onder andere wat ze van onze dienstverlening en ons bedrijf vinden en hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Het onderzoek werd ingevuld door 309 contactpersonen. In bijgaande infographic zie je een samenvatting van deze resultaten.
Feedback brengt ons verder
Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,0. Wij zijn dan ook trots op de resultaten uit het onderzoek, maar gaan zeker ook aan de slag met de waardevolle feedback die we hebben ontvangen. Zo blijven we onze dienstverlening en oplossingen verbeteren.
In deze infographic lees je de belangrijkste resultaten.
Het goede doel
Voor elke ingevulde enquête doneren we € 2,50 aan Driessen Foundation. Dit heeft geresulteerd in een mooi bedrag van € 775,00. Daarmee steunen we initiatieven die bijdragen aan werkgeluk voor mensen met een kwetsbare arbeidsmarktpositie.
We willen iedereen die heeft meegedaan aan het onderzoek heel hartelijk bedanken. Uiteraard staat de deur altijd open voor goede ideeën of suggesties om het nog beter te doen.